• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

👀Помилки слід визнавати... Не 18%, а 19,5%

  • Автор теми Пчёл
  • Дата початку
  • Відповіді 29
  • Перегляди 950
Забезпечити розробку проектів законів та підзаконних НПА, спрямованих на удосконалення процедур збору, передачі, зберігання та аналізу даних про проведені розрахункові операції, а також запровадження альтернативного (порівняно з технологією НБУ) способу захисту та передачі до ДПС даних, що формуються РРО. Після прийняття змін – забезпечити доопрацювання відповідних ІТ-рішень ДПС.
хм, хотят стать независимыми от НБУ ? занятно

Впровадження заходів, спрямованих на безпеку використання даних та доступ до інформації про обсяг та обіг коштів платників податків на їх рахунках у банках. Розробка концепції та політики безпеки використання податковими органами (персоніфікованої) деперсоніфікованої інформації про платників податків.
 
Link Removed

можете почитать полный текст... я одну страницу прочел и манера подачи напоминает курсовые по экономике в средних классах :rolleyes:
Нєфіг мені що робити, читати з бодуна 147 сторінок економічних викладок.
Вирішив якійсь начальничок в податковій показати свій рівень і бонуси заробити. Хрєн із ними.
Нехай спробує зараз це впровадити...
 
можете почитать полный текст... я одну страницу прочел и манера подачи напоминает курсовые по экономике в средних классах :rolleyes:
Сейчас это в порядке вещей.
Нет у меня декретных))
Тогда значит если примут, то будут снимать, а это хреново
Уже думаю, может в декрет уйти. Причём рожать сам буду, так проще)

Мінфін відкинув чутки про оподаткування надходжень на банківські картки за ставкою 18%​

Офіційно. Національна стратегія доходів не передбачає, що всі надходження на картку фізособи будуть оподатковуватися за ставкою 18%
Окремі блогери, зокрема Анатолій Амелін (директор економічних програм аналітичного центру "Український інститут майбутнього"), розцінили це так: "Будь-які надходження на картку фізособи оподатковуються 18%".

Міністерство фінансів запевнило, що це неправильне трактування.

У тексті відсутні слова про "будь-які надходження на картку фізособи". А по-друге, фраза про вимоги щодо "оподаткування доходів, отриманих поза межами підприємницької діяльності" відображає загальні принципи оподаткування, які вже і так існують в чинному податковому законодавстві (в розділі IV чинної редакції Податкового кодексу України).
Мой прогноз - оставят в итоге условные 6-7%, и все будут счастливы, не 18 всё ж. Классика же.
 
Мой прогноз - оставят в итоге условные 6-7%, и все будут счастливы, не 18 всё ж. Классика же.
Я давно говорю о такой вещи - декларативный и прямой характер.
Это что?
Не нужно нигде региться ФОПом. Открыл такой счет в банке - сразу ФОП.
Потом.
Поступает тебе на счет, например, 1000 грн. Ок. Сразу снимите 5% - 50 грн - как налог. Это я только для примера. Может быть другая ставка от вида деятельности.
Нафига тогда декларации? У вас же все есть) Пусть автоматом идет из банка, или сама налоговая считает.
Касательно лицензий на всякие виды - ну так контролируйте. Если это не за услуги юриста, а продажу водки, - поймали и штраф.
Нет... Нужно содержать аппарат клерков и всех кормить. Бред полный.
 
Останнє редагування:
Нехай спробує зараз це впровадити...
В загальній кількості боржників переважну кількість становлять фізичні особи, які не є суб’єктами господарювання
... проблемними питаннями, які впливатимуть на результативність роботи з податковим боргом фізичних та юридичних осіб при значній кількості боржників та суми податкового боргу, є:
...низька результативність примусового стягнення коштів з рахунків платників у банках (таблиця 4.2), пов’язана із обмеженим терміном дії у часі платіжних інструкцій, необхідністю їх направлення в паперовій формі в кожен окремий банк;
обмеженість повноважень органів погашення податкового боргу в частині арешту активів боржника, обмеження на здійснення заходів погашення податкового боргу без рішення суду

Наявність зазначених проблем потребує:
скасування адміністративно-судового механізму при здійсненні заходів зпогашення податкового боргу;
скасування обмеження терміну дії у часі платіжних інструкцій на примусовесписання коштів боржника, запровадження та реалізація механізму стягненнякоштів на рахунках платників, відкритих у надавачів платіжних послуг, шляхом направлення платіжних інструкцій в електронній формі, удосконаленняподаткового законодавства шляхом скасування заборони щодо розкриття органамДПС банківської таємниці про наявність та рух коштів на рахунках боржника.
+хотят увеличить СИД по взысканию налогового долга
начиная с 42 страницы
Реформи, необхідні для вирішення виявлених проблем:
 надання податковим органам прав та обов’язків щодо сегментації категорійборжників та пріоритезації погашення податкового боргу платників податків; надання можливості погашення (стягнення) податкового боргу за рішеннямкерівника органу ДПС без рішення суду; посилення адміністративних повноважень податкових органів щодо погашенняподаткового боргу, арешту рахунків (майна) без рішення суду; збільшення строку давності для стягнення податкового боргу (з 3 до 6 років);запровадження безтермінової дії платіжної інструкції (до повного погашенняподаткового боргу); спрощення процедури розстрочення та відстрочення податковихзобов’язань/податкового боргу для юридичних та фізичних осіб; розкриття для органів ДПС банківської таємниці про наявність та рух коштів нарахунках боржника (після реалізації заходів, передбачених підрозділами та 4.2.1«Посилення доброчесності» та 4.2.3(b) «Безпека використання даних та доступдо інформації про обсяг та обіг коштів платників податків на їх рахунках убанках»).
GDPR забезпечує цілісність і конфіденційність використання ІТ-рішень, які кодують або шифрують ідентифікаційні номери осіб. Як правило, такі ІТ-рішення впроваджуються в секторах, де обробляються найбільш чутливі персональні дані.
Незважаючи на те, що GDPR буде безпосередньо застосовуватися в Україні лише після приєднання, відповідність чинного національного законодавства та/або адміністративної бази вимогам/основним принципам ЄС слід враховувати заздалегідь.
 
Останнє редагування:
На данный момент не более, чем тема для хайпа. Но то, что деньги туда сюда гулять по счетам не будут в перспективе, как мы привыкли.. факт.. мое имхо
 
На данный момент не более, чем тема для хайпа. Но то, что деньги туда сюда гулять по счетам не будут в перспективе, как мы привыкли.. факт.. мое имхо
"благими намерениями вымощена дорога в ад". в целом такое пока что имхо про этот документ .
хотя снова же не понятно толком определение ада) может все мы в аду окажемся, а автор документа - наоборот. who knows
 
"благими намерениями вымощена дорога в ад". в целом такое пока что имхо про этот документ .
хотя снова же не понятно толком определение ада) может все мы в аду окажемся, а автор документа - наоборот. who knows
Зато поговорили )
 
Зато поговорили )
да.
весь кипеш из-за этого (ст.60):

Буде скасовано інститут реєстрації фізичної особи – підприємця.
Статус фізичної особи – підприємця буде набуватись фізичною особою автоматично за заявочним принципом шляхом відкриття в банківській установі рахунку із статусом «для ведення підприємницької діяльності».
Із закриттям такого рахунку, його власник автоматично буде втрачати статус підприємця та право оподатковувати певну частину своїх доходів від ведення бізнесу за правилами та ставками передбаченими для підприємницької діяльності.
Всі доходи фізичних осіб отримані поза межами підприємницької діяльності, крім тих, що прямо передбачені Податковим кодексом України, підлягатимуть оподаткуванню за загальною ставкою податку на доходи фізичних осіб, передбаченою Податковим кодексом України.
Ці зміни можуть бути запроваджені не раніше року наступного за тим, в якому будуть вважатися виконаними заходи, визначені підрозділом 4.2.3(b) «Безпека використання даних та доступ до інформації про обсяг та обіг коштів платників податків на їх рахунках у банках» НСДУ.
34, 36, 42, 48, 51, 57, 58-59, 62, 64, 65, 75, 80-82, 99-102, 106-108 стор. для тех кому делать нех, но интересно 😁

да и кстати заложена идея деперсонализации налоговой инфы (типо - вижу цифры/условия, не вижу - кто, вижу алгоритм - наличие/отсутствие нарушения), но учитывая прикормленность органов, думаю просто так они не сдадутся 😁
плюс к тому же очень слабо раскрыто таможенное оформление, такое ощущение что в автора релиза свой интерес в этом. прикол в том что на таможне намного проще [учитывая ограниченное количество кпп] ввести автоматизацию, чем внутри страны : )
п.с. крайне важно: ДПС хотят получить независимость от НБУ, но при этом они не учитывают, что СТАТУС СЧЕТА ОПРЕДЕЛЯЕТСЯ НПА, КОТОРЫЕ ВНЕДРЯЕТ ИМЕННО НБУ, а на данный момент статуса "для ведення підприємницької діяльності" не предусмотрено.

я конечно понимаю, что данной стратегией предусмотрена разработка ряда НПА, но тут в будущем заложено явное противоречие интересов НБУ и ДПС . так что в этом контексте тоже возможны проблемы.

кстати судя со смысла текста, война где то до 2025 года продлится.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі Унизу